خرید تکی یا شخصی از چین با جمبوجت
توسط مهتاب مهرگان
10 خرداد 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

خرید تکی یا شخصی از چین با جمبوجت

بسیاری از تماس های روزانه با مرکز تماس جمبوجت یک سوال ساده است، آیا جَمبوجِت خرید شخصی یا تکی از چین انجام می دهد؟

پاسخ : بلی کلا زیرساخت جَمبوجِت برای خرید های شخصی و تکی و سمپل از چین، بیشتر طراحی شده است اما یک مساله بسیار مهم وجود دارد:

هزینه هر بسته شما چه یک گرم باشد چه 999 گرم یک کیلو محاسبه خواهد شد، شاید بپرسید چرا؟

هزینه های هر بسته برای جَمبوجِت به دور از وزن حجم و ارزش( بدون احتساب هزینه های خرید، گمرک، پرواز و.. ) حدود 600 هزار تومان است.

یک بسته دارای هزینه های دریافت در چین توسط فروشنده شما، هزینه بسته بندی، حمل تا فرودگاه، خدمات ترانزیت فرودگاهی، هزینه لیبل ها و بسته بندی مجدد و هزینه توزیع رایگان در کشور است.

این یعنی یک بسته بدون گمرکی و حمل فقط حدود 600 هزار تومان هزینه های جانبی دارد، برای همین منظور ما برای محاسبه یک کیلوگرم را در نظر می گیرم.

با مفهومی ساده تر یعنی مثلا اگر شما یک قاب موبایل و یا تیشرت یا یک دامن سفارش بدید هم باید حداقل وزن یک کیلوگرم را پرداخت کنید.

برای همین منظور پیشنهاد ما این است که همیشه در خرید های یک کیلوگرم سقف یک کیلوگرم را پر کنید تا برای شما صرف اقتصادی داشته باشد.

این سفارش ها از چین می تواند از برند های مطرح باشد یا خرید از علی اکسپرس یا خرید از علی بابا، تائوبائو و …

یکی از خدمات ما این است کالا را در صورت درخواست شما در هاب مرکزی چین تصویر برداری و جهت تائید نهایی برای شما ارسال می کنیم.

همچنین از اردیبهشت 1401 امکان خرید برای شما با ارائه تصویر و عکس آن از چین فراهم شده است.

اگر علاقه به خرید مستقیم از چین دارید و تصمیم خود را برای تهیه لوازم شخصی، تجاری، صنعتی، بردها، تجهیزات ماشین آلات تولید، لباس و کیف و کفش از برند های نظیر زیمنس، آدیداس، نایک، اچ پی، زارا و اچ اند ام و … دارید شک نکنید جمبوجت بهترین خدمات را برای شما فراهم می کند. (برای آموزش خرید از سایتهای چینی اینجا کلیک کنید )

همچنین شما می توانید انتخاب کنید در کجا بسته خود را دریافت کنید، این خدمات شامل حمل سریع هوایی از چین به ایران و توزیع رایگان در سراسر ایران بوده و یا حمل سریع هوایی از چین به دبی می باشد.

 

هر بسته ای که جمبوجت برای شما ارسال میکند حاوی هدیه های کوچک از دفتر چین و دفتر ایران جمبوجت است. (با کلیک بر این جمله بخش سوالات متداول در اختیار شماست).

یک لحظه خنده ی رضایت شما قطعا بزرگترین سرمایه ما در جمبوجت است، منتظر شما هستیم.

 

 

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران