رازهای واردات از چین
توسط مهتاب مهرگان
26 خرداد 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

رازهای واردات از چین

رازهای واردات از چین بصورت موفق را برای اولین بار ما در اختیار شما می گذاریم.

قسمت اول

راز نقطه صفر خرید تکی از علی اکسپرس و تائوبائو بسیار به صرفه تر و مطئن تر

اگر دنبال خرید تکی یا خرید به تعداد کم هستید یا حتی انواع خرید شخصی از قطعات صنعتی تا وسایل شخصی و خانه و پوشاک و … سایت علی بابا مناسب نیست، سایت علی اکسپرس و تائوبائو به مراتب بهتر و امن تر است.

شاید بپرسید چرا؟

سایت علی بابا چین با تفکر فروش عمده و تعداد بالا طراحی و اکثر تولید کنندگان، عرضه کنندگان و کارخانه ها در آن عضو هستند در نتیجه احتمال اینکه کالا را بصورت تکی نفروشند بسیار زیاد است.

اما خرید از سایت تائوبائو و علی اکسپرس بسیار امن و سریع و 99 درصد قطعی است.

جمبوجت امکان خرید از چین و سایتهای چینی را برای شما پدید آورده است فقط کافی است از صفحه نخست بر روی ثبت سفارش کلیک کنید و لینک کالای مورد نظر خود را که قبلا از سایتهای چینی برداشته اید در بخش مربوطه ثبت سفارش جایگذاری کنید. ( آموزش ثبت سفارش در جمبوجت )  پاسخ به سوالات متداول شما ( اینجا کلیک کنید ) و آموزش ویدیویی ثبت سفارش در جمبوجت برای خرید از چین ( اینجا کلیک کنید)

همچنین اگر احتیاج به خدمات حمل سریع از چین به ایران و یا از چین به دبی دارید اینجا کلیک کنید.

راز اول – درخواست قیمت پایین نکنید

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در بازار یا اطرافیان شما گفته اند همه کالاها در چین بسیار ارزان و باکیفیت است کاملا اشتباه است.

برای واردات مستقیم از چین نیاز به سفر به این کشور را ندارید ولی باید نکات بسیار مهمی را برای شروع تجارت یا توسعه تجارت خود با چین در نظر بگیرید.

نخست اینکه کالا ها در هر کشوری که تولید کننده دست بالا باشد ( تولید کننده اصلی ) ارزان است، مثلا بسیاری از کالاها تولید داخل کشور از نظر قیمت و کیفیت بسیار بهتر از نمونه چینی هستند.

کالاها در چین نسبت به بعضی کشور های دیگر ارزانتر است اما این به این معنا نیست که همه کالا ها دارای کیفیت مناسب هستند، آنجا که قیمت بصورت عجیب پایین است همان نقطه شکست تجارت شما در واردات از چین است.

خوب حالا از کجا بدونید که قیمت کالا مناسب یا متوسط قیمت کالای درخواستی شما در چین چقدر است؟

راحترین روش مراجعه به سایت علی بابا و استعلام قیمت از چند فروشنده بصورت همزمان است، پس از ارسال قیمت از سوی فروشنده به شما، میانگین قیمت کالا برای واردات از چین به دست خواهد آمد.

حال باید هزینه های حمل از چین به ایران و ترخیص کالا از چین را هم محاسبه کنید و به کالای خود اضافه کنید اگر عدد بدست آمده مناسب بود این کالا هم از نظر کیفی و قیمت یک کالای مناسب است.

جمبوجت در یافتن کارخانه ها در چین و فروشندگان معتبر از چین و خرید کالای نمونه و سمپل پیدا کردن تامین کنندگان برتر برای تجارت موفق با چین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

پس باید در زمان خرید به قیمت بسیار توجه کنید هیچ ارزانی بی علت نیست و مقایسه قیمت ها بسیار مهم است.

همچنین می توانید جستجو کارخانه های چین و جستجوی تامین کنندگان چینی به جمبوجت بسپارید تا تجارتی موفق با حرفه ترین و امن ترین سامانه خرید از چین داشته باشید.

 

راز دوم – پیش از خرید عمده درخواست سمپل کنید

اگر یکباره به رقم مناسبی از کالا برای تجارت خود برخوردید دست نگه دارید! عجله نکنید، اگر در تجارت از چین و واردات از چین عجله کنید امکان خطا و از دست دادن پول بسیار زیاد است.

پس از جستجو بین تولیدکنندگان چین، یا خرید از سایتهای چین برای تعداد بالا ابتدا از چند فروشنده چینی درخواست سمپل یا کالا نمونه کنید.

پس از دریافت و بررسی تمامی جوامع کالاهای نمونه حالا می توانید بهترین تولید کننده در چین را برای کالای خود پیدا کنید.

جَمبوجِت می تواند در سریع ترین زمان ممکن از تعدادی از تامین کنندگان شما کالای سمپل را در چین دریافت و در سریع ترین زمان ممکن آن را از چین به ایران حمل و تحویل به شما دهد.

یکی از راههای سریع گرفتن کالای نمونه یک ورود به سایت Alibaba.com دوم جستجو کالای مورد نظر و سوم دادن پیام به تولید کنندگان مورد نظر شماست.

فقط دقت کنید فروشنده در سایت علی بابا دارای عضویت طلایی بیش از دو سال و دارای تیک آبی رنگ وریفای شده باشد.

 

راز سوم – می توانید تکنولوژی را به داخل کشور وارد کنید

کشور چین به نسبت سایر کشور ها روابط اقتصادی بهتر و مناسب تری با ایران دارد، اگر قصد واردات از چین دارید می توانید به این نکته هم فکر کنید که تکنولوژی تولید کالای مورد نظر خود را وارد کنید.

جمبوجت در این نقطه به شما کمک می کند با شرکت مورد نظر شما در چین ارتباط مناسب تجاری برقرار کنید و آنها را مجاب به انتقال تکنولوژی و ماشین آلات از چین به ایران نمایید.

در بسیاری از زمانها تولید کالا در کشور ما بسیار به صرفه تر است و می توانید با کمک ما شرکت مورد نظر خود را در چین پیدا کنید و تکنولوژی آن را به کشور وارد کنید.

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران