حمل از چین به ایران
توسط سمیرا یگانه
22 خرداد 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

حمل از چین به ایران

حمل سریع کالا از چین به ایران

شاید شما هم جزو مشتریانی باشید که نیاز به خدمات فقط حمل کالا از چین به ایران را دارید، همانطور که می دانید جموجت دارای سرویس خرید، حمل و ترخیص و تحویل به شما می باشد. اما در مواقعی عملیات خرید شما از چین توسط خود شما صورت می گیرد، در این صورت می توانید به راحتی کالای خریداری شده خود را به هاب جمبوجت چین ارسال کنید و ما آن را برای شما حمل یا حمل و ترخیص نماییم. فقط باید دقت داشته باشید حمل مواد شیمیایی و مایعات بصورت مستقیم زمان بیشتری می برد چرا که حمل هوایی و دریایی آنها نیاز به بررسی دقیق دولت چین می باشد. جمبوجت سرویس حمل سریع از چین را با نام تجاری جیمبواکسپرس در کل خاک چین برای حمل به داخل ایران راه اندازی نموده است.  
شما به راحتی می توانید خرید خود را از چین، یا شرکتهای چینی یا سایت های معروف چین مثل علی بابا و علی اکسپرس توسط جمبوجت نیز انجام دهید.
همچنین سرویس ویژه دریافت و ارسال نمونه کالا از چین به ایران یا همان سمپل کالا از چین به ایران با قیمت مناسب و سرعت بالا در خدمت شما جهت توسعه کسب و کارتان می باشد.

 همچنین با کلیک بر روی این جمله می توانید تمام سرویس های جمبوجت را مشاهده کنید.

 

قیمت حمل کالا از چین به ایران چقدر است؟

قیمت حمل کالا از چین به ایران متفاوت است اما حدود نرخی بین 60 – 100 یوان بستگی به نوع حجم و سرعت حمل دارد و البته هزینه ترخیص جدا محاسبه می شود.
 

حمل سریع کالا از چین به دبی (امارات متحده عربی)

جمبوجت دارای سرویس پر سرعت اکسپرس حمل کالا از چین به دبی می باشد، این سیستم منحصر به فرد با قیمت فوق العاده برای شما محاسبه خواهد شد.  

قیمت حمل از چین به دبی چقدر است؟

قیمت حمل اکسپرس و سریع جمبوجت از چین به دبی برای هر کیلو همراه با ترخیص و تحویل در سراسر دبی 65 یوان و برای کالاهای باطری دار و شیمیایی 85 یوان می باشد.
شما می توانید کسب و کار خود را در امارات به راحتی با خرید از چین رونق بدید و با هزینه بسیار بصرفه کالا خود را تحویل بگیرید.   آیا نیاز با حمل با کشتی دارید؟ باید با تماس بگیرید تا بر اساس حجم بار و مشاوره ما با شما مشخص می گردد هزینه هر متر مربع یا همان هر CBM تا دبی و ایران ( بندر عباس ) چقدر است.    

عموما هزینه حمل از طریق جمبوجت ( فقط حمل هوایی از چین به ایران ) حدود 50-80 یوان هزینه خواهد داشت که این هزینه شامل ترخیص کالا نمی شود.

جمبوجت می تواند علاوه بر ایران سفارش شما را از همه نقاط چین دریافت و به دبی و ترکیه نیز تحویل دهد، هزینه حمل از چین به دبی حدودا از 50-80 یوان بصورت هوایی می باشد.

حمل دریایی از طریق جمبوجت نیز امکان پذیر است اما قیمت آن بر اساس نوع کالا وزن و حجم بصورت دقیق مشخص می شود که پیشنهاد می کنیم اطلاعات بسته بندی و فاکتور خود را به کارشناسان جمبوجت در واتساپ ارسال نمایید.

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران