• کمپانی
  • با فرایند جمبوجت بیشتر آشنا شوید.
با فرایند جمبوجت بیشتر آشنا شوید.
توسط مهتاب مهرگان
19 اردیبهشت 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

با فرایند جمبوجت بیشتر آشنا شوید.

شاید شما هم براتون سوال پیش بیاد  که فرایند خرید از چین چگونه است چرا کالا ها 7 الی 20 روز یا در سریع ترین حالت 7-14 روز طول می کشد دست شما برسد ما با یک تصویر ساده کل فرآیند رو برای شما شرح دادیم.

ماجرا خرید از چین پس از ثبت سفارش شما :

ماجرا این گونه است زمانی که شما ثبت سفارش می کنید ( برای آموزش ثبت سفارش در جمبوجت کلیک کنید ) و ما هزینه را اعلام می کنیم و شما آن را پرداخت می کنید مراحل 15 گانه زیر آغاز می شود.

شاید شما ثبت سفارش را در یک دقیقه انجام دهید اما برای رسیدن کالا تا به دستان شما ما مسیر طاقت فرسایی را طی می کنیم.

چه اتفاق هایی می افتد؟

خوب پس از تایید پرداخت شما ( بصورت اتوماتیک ) سفارش پس از کنترل دفتر مرکزی جمبوجت به دفتر مرکزی جمبوجت در چین ارجاع داده می شود.

آنها باید با فروشنده ای که شما معرفی کرده اید یا لینک آن را به ما داده این ارتباط برقرار کنند و جزئیات و نحوه پرداخت را انجام دهند و هزینه را به فروشنده چینی انتقال دهند.

سپس کالا از سراسر چین (وسعت چین حدود ده میلیون متر مربع است ) به هاب جمبوجت ارسال می شود.

هاب جمبوجت آن را کنترل بسته بندی و لیبل بندی می کند و به سمت فرودگاه ارسال می شود و پس از بازرسی گمرک و امور گمرکی صادرات چین کالا به سمت ایران حرکت می کند.

کالا پس از رسیدن به کشور در گمرک ارزیابی و بررسی دقیق شده و پس از فرایند گمرک به سمت هاب تهران ارسال می شود.

هاب تهران بسته ها را بررسی و مطابق با اطلاعات شما لیبل های حمل و نقل را چاپ و نصب می کند ، کالا سپس در فرایند مرکز توزیع کشوری قرار می گیرد و به شبکه داخلی ارسال ، ارسال می گردد.

و سرانجام پس از هزاران کیلومتر به دستان شما می رسد.

انقلابی در رهگیری کالا توسط شما

وقتی شما ثبت سفارش می کند ضمن پیامک برای شما یک کد اختصاصی رهگیری برای شما صادر می شود این کد به مرکز داده های جمبوجت متصل بوده و در کلیه فرایند های جمبوجت ( ریز فرایند ها حدود 40 فرایند هستند ) برای شما پیامک ارسال می شود و شما هر لحظه از روز می توانید با جستجو کد رهگیری (صفحه رهگیری ) آن را مشاهده کنید ، این دقیق ترین سامانه رهگیری در کشور بوده که در اختیار شماست بخشی از این اطلاع رسانی توسط اینترنت اشیا بصورت اتوماتیک به شما اطلاع داده می شود.

با جمبوجت همیشه اولین هستید.

 

 

مراحل خرید تا ارسال از چین توسط جمبوجت

باید در نظر بگیرید برای سفارش های مایعات یا کالای باطری دارد یا کالا های شیمیایی این مسیر 28 مرحله دارد و فرایند خرید طولانی تر است.

سایت علی بابا دات کام    علی اکسپرس دات کام    1688 دات کام    تائوبائو دات کام    تی مال دات کام    آمازون چین    زارا چین  ایکیا چین  و….

سوالی  در خصوص ثبت سفارش یا فرآیند خرید دارید ؟ می توانید از 10 صبح تا 7 عصر با شماره 021284280 تماس حاصل فرمایید یا هر ساعت از شبانه روز از طریق دکمه واتساپ در گوشه سمت راست سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران