مزایای خرید از وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا
توسط سمیه قهرمانی
24 دی 1402
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

مزایای خرید از وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا

مزایای خرید از وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا

خرید از علی بابا دات کام مزایای بسیار زیادی دارد، در اینجا جمبوجت سعی کرده است بخشی از مهم ترین ویژگی ها علی بابا را برای شما شرح بدهد،

شما به راحتی میتوانید خرید عمده از چین، پرداخت، حمل سفارش خود را به جمبوجت بسپارید و با خیال راحت آن را درب منزل دریافت کنید.

هزینه های جانبی خرید شما معمولا 40% ارزش خرید شما می شود که باید هنگام محاسبه بهای تمام شده آن را در نظر بگیرید.

البته این زمانی است که کالای شما حجم استاندارد داشته باشد، اگر حجم آن زیاد باشد صرف واردات یا حمل و نقل ندارد.

از دیگر مزایای خرید از علی بابا

1. تنوع محصولات گسترده:  وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا به دلیل داشتن تنوع گسترده‌ای از محصولات در زمینه‌های مختلف شهرت دارند. این تنوع به مشتریان اجازه می‌دهد تا از گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب محصول مورد نظر خود برخوردار باشند.

 

2. قیمت‌های رقابتی:  یکی از بزرگترین مزایای خرید از وب‌سایت‌های چینی، قیمت‌های بسیار رقابتی است. به دلیل حجم تولید بالا و هزینه‌های تولید پایین‌تر در چین، محصولات معمولاً به قیمت‌هایی پایین‌تر از بازارهای دیگر عرضه می‌شوند.

 

3. گزینه‌های عمده فروشی:  علی‌بابا به راستی یک بازار عمده فروشی در چین است همچنین سایر وب‌سایت‌های مشابه امکان خرید عمده را فراهم می‌آورند که برای تجارت‌های کوچک و متوسط بسیار مفید است. خریداران می‌توانند محصولات را با تخفیف‌های قابل توجهی در حجم بالا خریداری کنند.

 

4. دسترسی به تولیدکنندگان:  خرید مستقیم از تولیدکنندگان امکان‌پذیر است، که این به معنی کاهش هزینه‌های واسطه‌ها و در نتیجه کاهش کلی هزینه‌ها منجر می‌شود.

 

5. انعطاف‌پذیری در سفارشی‌سازی:  بسیاری از فروشندگان چینی امکان سفارشی‌سازی محصولات را فراهم می‌کنند. این امر برای خریدارانی که به دنبال محصولات خاص یا برندینگ شخصی هستند، بسیار مفید است.

 

6. دسترسی در ایران: ما می توانیم کلیه خرید های شما را پرداخت بسته بندی، حمل و درب منزل شما تحویل دهیم فقط کافی است لینک و تعداد محصول خود را در بخش ثبت سفارش جمبوجت ثبت کنید.

 

7. راحتی خرید آنلاین:  خرید از وب‌سایت‌های چینی به معنای دسترسی آسان و راحت به بازارهای بزرگ بدون نیاز به سفر فیزیکی است.

 

8. پشتیبانی مشتریان: جمبوجت می تواند خرید شما را از علی بابا پیگیری دقیق کند تا مشکلی برای خرید شما پدید نیاید.

 

9. گارانتی‌ها و بازگشت کالا:  برخی از فروشندگان در وب‌سایت‌های چینی گارانتی‌هایی را برای محصولات خود ارائه می‌دهند و امکان بازگشت کالا در صورت نارضایتی وجود دارد.

 

10. پیگیری آسان سفارشات:  سامانه رهگیری منحصر به فرد جمبوجت امکان رهگیری سفارش های شما را تا درب منزل در سامانه جمبوجت امکان پذیر میکند.

 

11. پرداخت ریالی:  شما به واسطه جمبوجت میتوانید خرید خود را از علی بابا به ریال پرداخت کنید و نگرانی بابت انتقال وجه به فروشنده نداشته باشید، ما از روش های پرداخت های مستقیم، علی پی، ویچت و… پشتیبانی میکنیم.

 

12. محصولات نوآورانه و جدید:  بازار چین به سرعت در حال توسعه است و محصولات جدید و نوآورانه‌ای را به بازار عرضه می‌کند که در دیگر کشورها ممکن است به راحتی یافت نشود.

نتیجه‌گیری:

خرید از وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا مزایای متعددی دارد که شامل تنوع گسترده محصولات، قیمت‌های رقابتی، امکان خرید عمده، دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان، انعطاف‌پذیری در سفارشی‌سازی، دسترسی جهانی، راحتی خرید آنلاین، پشتیبانی مشتریان، گارانتی‌ها و بازگشت کالا، پیگیری آسان سفارشات، تنوع در روش‌های پرداخت، و دسترسی به محصولات نوآورانه می‌شود. این مزایای خرید باعث می شود شما به واسطه جمبوجت بتوانید یک خرید امن و مطمئن در علی بابا داشته باشید.

 

خرید از علی بابا با جمبوجت چگونه است؟

فقط کافی است به سایت علی بابا یا اپلیکیشن  علی بابا بروید alibaba.com و کالای مورد نظر خود را جستجو کنید و لینک کالا را در سامانه جمبوجت در بخش ثبت سفارش درج کنید! از اینجا به بعد با ما و شما نگران نباشید.

سوالی دارید؟ دریغ نکنید با ما تماس بگیرید 021284280

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران