• کمپانی
  • خرید از علی بابا چین یا علی اکسپرس
خرید از علی بابا چین یا علی اکسپرس
توسط سمیرا یگانه
19 اردیبهشت 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

خرید از علی بابا چین یا علی اکسپرس

شاید شما هم این سوال براتون پیش آمده که از کدوم یکی از سایتهای چینی خرید کنید بهتر است

ما در چین شش سایت مهم خرید آنلاین داریم که اینجا به دو فروشگاه اول یعنی علی بابا دات کام و علی اکسپرس اشاره می کنیم مزایا و معایب هر کدوم هم به شما توضیح می دهیم البته جالبه بدونید همه ی این 6 فروشگاه برای گروه شرکت های علی بابا در چین  است:

خرید از علی بابا دات کام :

اصلی ترین سایت چین برای شهروندان خارجی ( همه جای دنیا ) جهت ارتباط بصورت مستقیم به تامین کنندگان و تولید کنندگان در خاک چین و برخی کشور های دیگر.

دریایی از همه محصولات شامل انواع محصولات صنعتی ، قطعات فنی ، لوازم یدکی ، لباس ، لوازم الکترونیکی ، لوازم جانبی موبایل و ….

پس از جستجو و پیدا کردن کالا می توانید لینک آن را در سامانه جمبوجت قرار بدهید تا ما آن را برای شما خرید، حمل و ترخیص نماییم.

مزایا : دسترسی مستقیم به همه فروشندگان ، تولید کنندگان و کارخانه ها ، امکان تهیه کالای نمونه پیش از خرید کلی ( سمپل ) ، قیمت های رقابتی ، امکان مشاهده اطلاعات دقیق کارخانه ، وضعیت تولید و … (زمانی که فروشنده وریفای باشد )

معایب : وجود فروشندگان کلاهبردار خارجی ، اعلام قیمت های کاذب و دروغین ، تشخیص سخت تولید کننده اصلی از فروشندگان فرعی ، فقط زمانی علی بابا ضامن خرید است که پرداخت از علی پی صورت گرفته باشه یا فروشنده تیک آبی داشته باشد.

نکات بسیار مهم برای یک خرید موفق از علی بابا : 

اگر کالا رنج قیمت دارد بالاتری رنج را باید در نظر بگیرید قیمت پایین تر برای جذب مخاطب فقط است.

به حداقل فروش دقت کنید Min ORDER  یعنی حد اقل تعدادی که فروشنده می فروشد ، پس اگر فروشنده یک عدد نمی فروشند دنبال یک فروشنده دیگر باشد.

فروشندگان خارج از خاک چین اصلا معتبر نیستند پس اصلا با قیمت های آنها گمراه نشوید آنها می خواهند شما ملبغ رو بصورت رمز ارز بزنید و سپس ناپدید می شوند.

فروشندگان حتما سکه طلایی ( عضویت طلایی ) بالاتر از دو سال داشته باشند.

اگر تیک آبی یا وریفای شده باشند بسیار معتبر هستند.

برای کالاهای پر ارزش حتما درخواست پیش فاکتور (پروفرما اینوویس Proforma Invoice )  با واحد پول چین ( RMB ) و مهر قرمز تقاضا کنید سپس تصویر آن را از طریق ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید.

( باید در بخش ثبت سفارش تیک میخواهم جستجو بر اساس تصویر بارگذاری شده انجام شود را بزنید سپس تصویر پیش فاکتور را برای ما بارگذاری کنید )

همچنین اگر می خواهید با نحوه ثبت سفارش بیشتر آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

 

خرید از علی اکسپرس دات کام :

اصلی ترین سایت تک فروشی چین برای شهروندان خارجی با کنترل و نظارت بالا توسط علی اکسپرس.

دریایی از همه محصولات شامل انواع محصولات صنعتی ، قطعات فنی ، لوازم یدکی ، لباس ، لوازم الکترونیکی ، لوازم جانبی موبایل و ….

پس از جستجو و پیدا کردن کالا می توانید لینک آن را در سامانه جمبوجت قرار بدهید تا ما آن را برای شما خرید، حمل و ترخیص نماییم.

مزایا : خرید قطعی ، قیمت های دقیق و صحیح ، ضمانت علی بابا ( علی اکسپرس برای شرکت علی بابا است ) ، تنوع بالا کالایی ، امکان مقایسه قیمت ها و مقایسه محصولات ، پرداخت امن و راحت ، اطلاعات دقیق محصول تصاویر واقعی و اطلاعات حمل دقیق

معایب : برخی از آنها کالا را به داخل چین نمی فروشند ، برخی از فروشندگان مبلغ کالا را پایین اما هزینه حمل را بالا اعلام می کنند ( جهت دراپ قیمت با سایر رقبا )

نکات بسیار مهم برای یک خرید موفق از علی اکسپرس : 

باید به مارک کالا بسیار دقت کنید، ممکن است مشابهت اسم داشته باشد.

قیمت های بسیار کم غیر معقول را اصلا سمتش نروید معمولا کالا معیوب یا اندازه واقعی ندارد.

به جزئیات محصول دقت کنید اگر سایز یا مدل دارد آن را حتما برای ما درج کنید و مطمئن باشید کالای انتخاب کرده این موارد را دارد.

به کامنت های دیگران و ستاره و امتیاز آنها به محصول دقت کنید.

همچنین اگر می خواهید با نحوه ثبت سفارش بیشتر آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

 

جمع بندی نهایی : اگر شما دنبال خرید یک الی سه عدد از کالا می باشید بسیار بهتر است از علی اکسپرس کالا را بیابید و در سامانه جمبوجت ثبت سفارش کنید ، اگر یک کالا با تعداد بالا می خواهید علی بابا گزینه قطعا بهتری است.

خرید امن از علی بابا با جمبوجت

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران