نحوه اعتبارسنجی فروشنده در علی بابا دات کام
توسط سمیرا یگانه
05 خرداد 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

نحوه اعتبارسنجی فروشنده در علی بابا دات کام

همانطور که قبلا در جمبوجت بارها توضیح دادیم، وبسایت علی بابا یک وبسایت فروش کالا است که در آن معمولا شرکت های چینی و کارخانه های چین کالا های خود را عرضه می کنند و شما از هر نقطه جهان می توانید از این سایت اقدام به خرید محصول کنید.

اما ممکن است که در این بین برخی شرکت ها از اعتبار کافی برخوردار نباشند و قصد کلاهبرداری از شما را داشته باشند، توصیه می کنیم برای جلوگیری از این موضوع از یک سیستم اعتبار سنجی مثل جمبوجت برای خرید کالا کمک بگیرید.

امروزه جمبوجت به عنوان بهترین واسطه خرید از علی بابا چین با اعتبار سنجی فروشندگان علی بابا به‌ شما کمک می کند خریدی ایمن و مطمئن از این وبسایت داشته باشید.

نحوه اعتبار سنجی فروشندگان علی بابا

معمولا همه بازرگانان و تاجران حداقل یکبار از وبسایت جهانی علی بابا خرید کرده اند، اهمیت خرید از این وبسایت به این دلیل است که کالا ها از قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل افراد زیادی امروزه از طریق این وبسایت اقدام به واردات کالا می کنند.

فروشندگان در وبسایت علی بابا برای افزایش اعتبار خود حق بیمه می پردازند و بدین ترتیب کارشناسان علی بابا آن ها را تایید اعتبار می کنند، اما این بدین معنی نیست که خریدار در حین خرید از این فروشنده به هیچ مشکلی بر نخواهد خورد، حتی ممکن است این فروشندگان اقدام به ارسال کالای تقلبی کنند و یا بخواهند از شما کلاهبرداری کنند.

از این رو همواره تاجران و بازرگانان  به دنبال فروشندگان معتبر چینی هستند تا بتوانند به آن ها اعتماد کنند و با خیال راحت کالای خود را از کشور چین خریداری کنند.

بنابراین بهتر است در هنگام خرید از چین از یک شرکت نظیر جمبوجت برای خریدی مطمئن و ایمن کمک گرفت.

امروزه شرکت جمبوجت بستری ایمن و بدون خطر را برای بازرگانان و تاجران پدید آورده است، تا آن ها بتوانند با اطمینان خاطر بهترین خرید را از شرکت های چینی داشته باشند.

جمبوجت با تایید صلاحیت فروشندگان چینی به خریداران کمک می کند بهترین فروشنده را شناسایی کنند و خریدی مطمئن از سایت علی بابا داشته باشند، تنها کافیست پس از جستجوی محصول مورد نظر لینک کالا را در اختیار جمبوجت قرار دهید، و باقی کار ها را به این مجموعه واگذار کنید.

جمبوجت ابتدا با اعتبار سنجی فروشندگان علی بابا معتبر ترین فروشندگان را به شما معرفی می کند و به شما بابت اصالت و کیفیت کالای فروشنده تضمین خواهد داد.

نکات مهم در انتخاب فروشندگان علی بابا دات کام

اگر قصد خرید کالا از فروشگاه آنلاین علی بابا را دارید بهتر است با جمبوجت بیشتر آشنا شوید.

جمبوجت بستر تجارت تضمینی را برای خریداران فراهم می کند که در آن تاجران و بازرگانانی که قصد خرید از شرکت های چینی دارند می توانند با فروشندگان معتبری که از طرف جمبوجت به آن ها معرفی می شود ارتباط بگیرند.

کالای خریداری شده خود را در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

خریداران با استفاده از جمبوجت می توانند در میان تعداد زیادی فروشنده، بهترین فروشنده را در کمترین زمان شناسایی کنند، جمبوجت به آن ها اطمینان می دهد که با یک شرکت تجاری معتبر رو به رو هستند و کالای خریداری شده را مطابق زمان تعیین شده در هنگام سفارش به مشتری تحویل خواهد داد.

در ادامه نکاتی که برای انتخاب بهترین فروشنده باید در نظر داشته باشید را برای شما بیان خواهیم کرد.

معمولا فروشندگانی که مورد تایید وبسایت علی بابا هستند با پرداخت حق عضویت به فروشنده طلایی تغییر کاربری خواهند یافت، و اطلاعات تجاری و هویتی او در وبسایت ثبت خواهد شد و تا حدودی می توان به آن اعتماد کرد.

فروشندگانی که محصولات و کالاهای خود را به صورت تصویری به خریداران نشان می دهند می توانند خریداران را از بابت کیفیت و اصالت محصول مطمئن کنند.

انواع کلاهبرداری های فروشندگان علی بابا

امروزه همواره شاهد کلاهبرداری ها در انواع سایت های فروش کالا هستیم، سایت علی بابا نیز از آنجایی که از اعتبار زیادی برخوردار می باشد اما همواره اشخاصی در آن با عنوان فروشنده فعالیت می کنند و همیشه با ادعای کذب سعی بر گول زدن خریداران دارند.

در ادامه کلاهبرداری های شایعی که همواره در سایت علی بابا رخ می دهد را برای شما بیان می کنیم تا با اطلاع بیشتر بهترین فروشنده را انتخاب کنید.

قیمت پایینی که برخی فروشندگان برای محصولات برند ارائه می دهند چیزی جز کذب و دروغ نیست و فقط برای کلاهبرداری و جذب مشتری بیشتر آن را به خریداران ارائه می دهند.

گاهی برخی فروشندگان کلاهبردار پس از ثبت سفارش از سمت خریدار اقدام به افزایش قیمت کالای مورد نظر می کنند.

برخی فروشندگان دیگر نیز در هنگام ارسال نمونه، معمولا کالایی با کیفیت را برای خریدار ارسال می کنند اما پس از اینکه خریدار اقدام به ثبت سفارش کالا به صورت عمده از کشور چین می کند، فروشنده کالاهایی با کیفیت بسیار پایین تر برای خریدار ارسال می کند.

حتی برخی افراد نیز با جعل مدارک هویتی در سایت علی بابا چین به عنوان فروشنده به فعالیت می پردازند، و زمانی که خریدار اقدام به ثبت سفارش کالا می کند هیچ گونه کالایی برای او ارسال نمی شود.

چرا برای خرید از علی بابا به جمبوجت نیاز دارید؟

به طور کلی تاجران و بازرگانان برای خرید از شرکت های چین و سایت علی بابا باید با تمامی قوانین و مقررات تجارت خارجی آشنایی داشته باشند، و بتوانند برای کسب سود بیشتر فروشنده معتبر را شناسایی کنند و از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری به عمل آورند.

تیم تجاری جمبوجت به تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید کالا از چین آگاه است، و با تجربه زیادی که در زمینه تجارت کالا از سایت علی بابا چین دارد بهترین فروشندگان را به شما معرفی می کند و تا زمان تحویل کالا در کنار شما خواهد بود.

سخن پایانی

جمبوجت مکانی مطمئن و ایمن برای یاری کردن تاجران ‌و بازرگانانی که قصد خرید عمده از شرکت های چین را دارند می باشد.

این تیم مطمئن با اعتبار سنجی فروشندگان علی بابا صلاحیت برخی فروشندگان را تایید و معتبر ترین فروشنده را به شما معرفی خواهد کرد و شما را از ضرر و زیان های احتمالی که با کلاهبرداری برخی فروشندگان نامعتبر پیش خواهد آمد باز می دارد.

در نتیجه اگر می خواهید یک تجارت پر سود را از سایت علی بابا و شرکت های چینی تجربه کنید بهتر است معاملات خود را به تیم با تجربه و کاردان جمبوجت بسپارید.

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران