راهنمای خرید و حمل موفق از چین
توسط سمیه قهرمانی
25 اردیبهشت 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

راهنمای خرید و حمل موفق از چین

بسیاری از مشتریان ما همیشه سوال می پرسند که چگونه می توان یک شرکت معتبر در چین را پیدا کنند یا چگونه به این شرکت یا فروشنده در چین اعتماد کنند، یا چگونه از خدمات حمل سریع از چین استفاده کنند.

جمبوجت همیشه تلاش می کند اعتبار فروشنده شما را پیش از خرید بسنجد اما این قاطعیت محض ندارد.

برای یک خرید از چین سایتها مختلف وجود دارد اما این خرید ها چگونه موفق می شوند؟

خوب ابتدا بگوییم که اگر کالاهای شخصی یا کوچک یا صنعتی کوچک می خواهید بهترین سایت تائوبائو و علی اکسپرس است. (برای مشاهده سایت علی اکسپرس به علت محدودیت های تحریمی باید از فندوق شکن* استفاده کنید)

به علت ساختار این دو سایت که هر دو برای گروه علی بابا است احتمال تقلب و کالای معیوب بسیار نادر است و معمولا در 99 درصد مواقع کالا دقیقا با خواسته مشتری تطابق دارد.

 

اما برای خرید از این دو سایت یعنی علی اکسپرس و تائو با هم باید نکاتی را رعایت کرد که از مهمترین آنها 1- تعداد خرید از آنها ( معمولا کنار قیمت مشخص است ) 2- کامنت یا بازخورد سایر مشتریان که همان کالا را خرید کرده اند.

البته اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید ابتدا نام کالا را در گوگل به انگلیسی برگردانید سپس آن را جستجو کنید در سایت علی اکسپرس یا تائو بائو. ( همچنین با کلیک در اینجا به اکثر سوالات متداول شما پاسخ داده ایم).

همچنین پس از پیدا کردن کالا می توانید با کپی کردن لینک آن و ثبت سفارش در سایت جمبوجت، درخواست خرید و اعلام قیمت تا درب منزل شما محاسبه شود. (آموزش ثبت سفارش در جمبوجت دات کام)

اگر نیاز به خرید از علی بابا دات کام دارید، موضوع اندکی متفاوت است اول اینکه قیمت ها در علی بابا چین گاها صحیح نیست و برای جلب توجه مخاطب یک قیمت مثلا از یک دلار تا پنج دلار می زنند.

پس اگر می خواهید حرفه ای از آنها خرید کنید بهتر است بگویید یک پیش فاکتور ( Proforma Invoice ) یا پی آی برای شما صادر کنند اگر اطلاعات شما را خواستند می توانید از طریق واتساپ اطلاعات هاب و دفتر ما از چین را بگیرید و به فروشنده خود بدهید.

نکات بسیار مهم اینه فروشنده در چین باشد ( فروشندگان سایر کشور ها اصلا قابل اطمینان نیستند )، فروشنده بیش از یک سال در علی بابا فعال بوده باشد ( یک مدال که کنار آن عدد است نشانه سال فعالیت فروشنده است )

اگر کالا را مستقیم خریدید می توانید جهت حمل سریع از چین به آدرس هاب ما ارسال کنید و درب منزل خودتان آن را دریافت کنید.

اگر هنوز سوال های شما باقی مانده دریغ نکنید از طریق واتس آپ (گوشه سمت راست پایین ) با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید امن از علی بابا با جمبوجت

 

 

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران