• خرید از ترکیه

خرید از ترکیه

مطمئن ترین خرید از ترکیه را با شفافیت تمام از جمبوجت بخواهید.

برای خرید از ترکیه ، هر لحظه اقدام کنید میتوانید در چند ثانیه هزینه حدودی سفارش خودتان را دریافت کنید.

سرویس های ویژه ما باعث میشه شما بتوانید حتا خرید های خودتان را از چین بین سه الی هفت روز درب منزل تحویل بگیرید!

خرید از سایتهای ترکیه

خرید از ترکیه و سایتهای ترکی به صورت مستقیم با جمبوجت

تا همین چند وقت پیش وقتی صحبت از خرید به میان می‌آمد، خیلی از افراد می‌گفتند خرید از ترکیه کار راحتی نیست.

اما مدتی بعد پیچ‌ها و وبسایت‌های مختلفی راه‌اندازی شدند تا محصولات مورد نیاز مشتریان خود را خریداری کنند و تحویل دهند.

همچنان هم این کسب‌وکارها بخش بزرگی را در وب سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به خود اختصاص می‌دهند.

آنچه که در انتها باید مورد توجه قرار بگیرد میزان رضایت مشتریان آن‌ها از خدماتی است که کسب می‌کنند.

موارد زیادی وجود دارند که ما را به استفاده از امکانات و خدمات موجود در وب سایت‌ها ترغیب می‌کنند.

به طور مثال هر چقدر قیمت ارز پایین‌تر حساب شود بیشتر علاقه‌مند به خرید می‌شویم.

از طرفی باید به این نکته توجه داشته باشیم که خرید ما در چه بازۀ زمانی قرار است به دستمان برسد.

تمام این موارد گزینه‌هایی هستند که جمبوجت برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این وب سایت و خدمات آن آشنا شویم.

شما با جمبوجت راحتی ، امن و قانونی از ترکیه خرید می کنید برای ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

 

نحوۀ خرید از ترکیه چگونه است؟

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به تعقیب کردن ترندهای روز دنیا دارند و محصولات موجود در ایران نمی‌تواند نیاز آنها را برطرف کند؛ پیشنهاد می‌کنیم خرید از ترکیه را تجربه کنید. دیگر مثل گذشته نیاز نیست برای انتخاب محصولات مورد علاقۀ خود چندین کیلومتر را طی کنید تا به مقصد مورد نظر برسید. واسطه‌های خرید از کشورهای مختلف این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به آسانی محصول مورد نظر خود را انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 تصور کنید یکی از روزهای تعطیل روی مبل راحتی دراز کشیده‌اید و در حال بالا پایین کردن وب سایت‌های خرید ترکیه هستید. انگار در خانه خود نشسته و در حال قدم زدن در مرکز خریدهای ترکیه می‌باشید. این تجربه زمانی بینظیر خواهد بود که بتوانید مجموعه‌ای را پیدا کنید که قیمت مقرون به‌صرفه برای ارز در نظر بگیرد و محصول خریداری شده را در زمان کوتاه به شما تحویل دهد. 

خرید مستقیم از زارا ترکیه، ماووی، اچ اند ام، گپ،  منگو، کتون، ال سی وا کی کی، و هزاران سایت و برند دیگر

بهترین قیمت از علی اکسپرس
حمل سریع از ترکیه

بهترین سایت‌های خرید از ترکیه

اگر اهل خرید اینترنتی هستید؛ تجربه خرید از سایت‌های مختلف ایرانی را دارید و می‌دانید که خدماتی که هر یک از آنها ارائه می‌دهند بسیار متفاوت است. همین موضوع در خرید از سایت‌های ترکی هم وجود دارد. پس بهتر است سایت مناسبی را برای خرید انتخاب کنید که در ادامه چند مورد از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

خرید مستقیم از  زارا ترکیه، ماووی، اچ اند ام، گپ،  منگو، کتون، ال سی وا کی کی، و هزاران سایت و برند دیگر

هپسی بورادا Hepsiburada

اگر اهل خرید از سایت‌های ترکیه هستید، احتمالاً از این فروشگاه خرید کرده‌اید یا اسم آن به گوشتان خورده است . این وبسایت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد و جزو معتبرترین فروشگاه‌های آسیایی به شمار می‌رود. وجود محصولات متنوع و خدمات مطلوب سبب شده تا هپسی بورادا در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ عنوان برترین فروشگاه اینترنتی در ترکیه را بگیرد. آنچه که این فروشگاه را هر روز موفق‌تر از دیروز می‌کند، تأمین کالاهای مرغوب و ارسال سریع سفارشات است. طبق آمار منتشر شده از این وبسایت، تاکنون بیش از ۷ میلیون نفر از آن خرید داشته‌اند و امتیاز مناسبی را به آن داده‌اند.

تنوع وسیع محصولات مانند لوازم الکترونیکی، محصولات فرهنگی، تجهیزات ورزشی، پوشاک، کفش و دارو در فروشگاه هپسی بورادا وجود دارد تا مشتریان خرید خود را انجام دهند. پس فرصت خرید از هپسی بورادا را از دست ندهید و با دانلود اپلیکیشن به راحتی در تلفن همراه خود محصولات مختلف را بررسی کنید.

ترندیول Trendyol

ترندیول یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر در کشور ترکیه و خاورمیانه است که به واسطه ارائه محصولات باکیفیت توانسته محبوبیت بسیار بالایی از طرف مخاطبان خود به دست آورد. آنچه که این فروشگاه اینترنتی را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند، در کنار فراهم کردن محصولات مرغوب حراج‌های بی نظیر است که شرایط خرید با قیمت پایین را برای شما مهیا می‌کند. 

 در ژوئن سال ۲۰۱۸ علی بابا که یکی از سایت‌های موفق در زمینۀ تجارت الکترونیک است، وارد همکاری و سرمایه گذاری با ترندیول شد که این موضوع نشان دهندۀ قدرت بالای این فروشگاه هست. فروشگاه ترندیول در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و از آن روز تا به الان ۱۵ میلیون کاربر دارد و بیش از ۲۰۰۰ مارکت و ۱۰۰ میلیون محصول در آن وجود دارند.

 تنوع بسیار وسیع از برندهای مختلف با محصولات متنوع موجود است تا تمام افراد با توجه به نیازهایشان خرید خود را انجام دهند. به‌طور مثال محصولات مختلف زنانه، مردانه، کودکانه، لوازم الکترونیکی، پوشاک، کفش، اکسسوری، محصولات آرایشی و بهداشتی تنها بخشی از مواردی هستند که در این فروشگاه به چشم می‌خورند. فروشگاه ترندیول هم مانند فروشگاه هپسی بوردا با راه‌اندازی اپلیکیشن خود امکان خرید آسان را فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید سریع‌تر از تخفیفات ارائه شده مطلع شوید.

جهت ثبت سفارش از ترکیه و تحویل درب منزله در صفحه نخست جمبوجت دکمه ثبت سفارش را بزنید و خرید را به راحتی انجام دهید.

 

شفافیت یعنی ایجاد اعتماد

شما به راحتی می توانید تجربه موفق خرید از ترکیه بصورت مستقیم و امن را تجربه کنید بر خلاف پیج ها و … شما به راحتی می توانید ضمن درج قانونی سفارش امکان “رهگیری” سفارش از ترکیه تا ایران را بصورت لحظه ای داشته باشید و بصورت رایگان بدون پرداخت وجه اضافی درب منزل تحویل بگیرید.

خرید از برندهای جهانی و ترکی مختلف

 علاوه بر این که مشتریان می‌توانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی انجام دهند این قابلیت وجود دارد تا به سایت برند مورد نظر خود مراجعه و محصولات مختلف را خریداری کنند. همانطور که اطلاع دارید کشور ترکیه یکی از کشورهای فعال در زمینۀ صنعت مد و فشن است. بنابراین برند های مختلف در آن فعالیت می‌کنند. به‌طور مثال خرید از برندهای مختلف مانند زارا، مانگو، ماوی و … به کمک واسطه‌ها امکان پذیر است.

خرید و حمل از کشور ترکیه به ایران

با جمبوجت آشنا هستید؟

همانطور که در قسمت‌های بالا هم به آن اشاره کردیم، راه‌های متفاوتی وجود دارد تا محصولات مورد نیاز خود را از ترکیه خریداری کنید. اما آنچه که در این بین اهمیت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد، خرید محصولات مرغوب و با کیفیت است تا در مدت زمان کوتاه به دستتان برسد. جمبوجت دارای سابقۀ چندین ساله در خرید محصولات مختلف از کشور چین و ترکیه است. این امکان در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود تا محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس با برقراری ارتباط با کارشناسان جمبوجت گزینۀ دلخواه را خریداری کنند.

اکنون امکان خرید و حمل از ترکیه هم به امکانات این وب سایت اضافه شده است تا شما با خیال راحت و با تکیه بر سابقۀ چندین ساله این وب سایت خریدهای خود را انجام دهید. 

روش خرید از جمبوجت

برای خرید از ترکیه به کمک وب سایت جمبوجت باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد بخش سفارشگذاری شوید.
  2. لینک یا تصویر کالای مورد نظر را ارسال کنید.
  3. اطلاعات شخصی خود را تکمیل کنید.
  4. منتظر اعلام قیمت از سمت جمبوجت باشید.

مطمئن باشید جمبوجت تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا تجربۀ خرید از ترکیه برای شما به حس لذت بخشی تبدیل شود. حمل از ترکیه به ایران به واسطه این وبسایت به صورت کاملاً قانونی و رسمی انجام می‌شود. یه همین دلیل هیچ نگرانی بابت مسائل مربوط به گمرک نداشته باشید. در کنار تمام این موارد قابلیت پیگیری لحظه به لحظه مرسولات ثبت شده موردی است که باعث می شود خریداران بیشتر این وب سایت را برای تهیۀ محصولات از ترکیه انتخاب کنند.

سخن پایانی

خرید از ترکیه یکی از کارهای هیجان انگیزی است که علاوه بر کمک به تأمین کالای مورد نیاز بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما این موضوع چندان راحت نیست و برای بدست آوردن نتیجه مناسب لازم است واسطۀ قانونی را برای خرید انتخاب کنید. جمبوجت در کنار برخورداری از مدارک مورد نیاز برای حمل کالا از ترکیه خدمات خوبی را هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در انتها این موضوع را در نظر بگیرید که انتخاب مناسب سبب خواهد شد تا لذت خوبی نسبت به خرید از ترکیه داشته باشید.

آموزش خرید با جمبوجت   – محاسبه حدودی قیمت – 

نحوه خرید از ترکیه چگونه است؟

با جمبوجت به راحتی می توانید از ترکیه خرید و همه جای ایران تحویل بگیرید فقط کافی است به یک آنلاین شاپ ترکیه مراجعه و لینک محصول مورد نظر را کپی و در بخش ثبت سفارش جمبوجت قرار دهید.

هزینه های خرید از ترکیه چگونه است؟

هزینه خرید از ترکیه به نسبت سایر کشور ها کمتر است، جمبوجت سعی می کند بهترین و ارزان ترین و قانونی ترین مسیر را به شما ارائه دهید.