خرید از ترکیه بصورت امن و سریع
توسط مهتاب مهرگان
22 مرداد 1401
زمان خواندن مقاله
خواندن این مقاله 5 دقیقه زمان می گیرد!

خرید از ترکیه بصورت امن و سریع

خرید از ترکیه بصورت امن و سریع

تا به‌حال تجربۀ خرید از سایتهای ترکیه را داشته‌اید؟ راستش را بخواهید بعضی از ما دوست داریم لباس‌های شیک یا محصولات منحصر به‌فردی استفاده کنیم. به همین دلیل سایت‌های مختلفی را بالا پایین می‌کنیم تا جنسی را که دوست داریم خریداری کنیم. اما کارها به همین راحتی نیست شما باید سایت‌های معتبری را برای خرید انتخاب و از آن مهمتر در نظر داشته باشید که چه واسطه‌ای قرار است آن را به دستتان برساند. خرید از سایت های مختلف ترکیه مانند خرید از تراندیول، ایکیا، مانگو و … آرزویی است که سالی چند بار قصد انجامش را داریم. ولی در بسیاری از مواقع سختی‌های مربوط به خرید از سایت‌های ترکیه و تحویل در ایران ما را از ادامه منصرف می‌کند. مطمئن باشید در انتها یکی از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
شما به راحتی در یک دقیقه می توانید لینک محصول مورد نظر خود را در سایتهای ذیل کپی کرده و در بخش ” ثبت سفارش” جمبوجت قرار دهید و تنها در یک دقیقه سفارش با کد رهگیری دریافت کنید.

خرید از سایتهای ترکیه؛ کدام سایت بهتر است؟

  در زمان‌های قدیم که پیشرفت تکنولوژی این همه زندگی افراد را تحت تأثیر قرار نداده بود مردم مجبور بودند برای خرید به کشورهای مختلف سفر کنند. این موضوع در حال حاضر به یکی از راحت‌ترین خدمات تبدیل شده به‌طوری که روی کاناپه خود دراز می‌کشید، نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان می‌کنید و با بالا پایین کردن سایت‌های ترکیه یا هر کشور دیگر کالای مورد علاقه خود را بررسی و خریداری می‌کنید. اگر دوست دارید این خرید به یکی از بهترین تجربه‌ها در ذهن شما تبدیل شود باید سایت‌های معتبر را انتخاب کنید. در ادامه چند سایت مورد معرفی قرار می‌دهیم تا علاوه بر خرید مقرون به‌صرفه از تنوع بالای آن‌ها لذت ببرید:

ترندیول Trendyol

یکی از سایت‌هایی که هنگام به میان آمدن صحبت خرید از ترکیه به زبان‌ها می‌آید، ترندیول است. این سایت محصولات مقرون به‌صرفه و البته متنوعی دارد تا تمام افراد با در نظر گرفتن سلیقۀ خود گزینه مناسبی را انتخاب کنند. دنیای بزرگی از انواع پوشیدنی‌های مردانه، زنانه و کودکانه تنها بخشی از محصولات ترندیول را تشکیل می‌دهند. همچنین این فروشگاه اینترنتی در روزهای مختلف سال تخفیف‌های هیجان انگیزی را برای مشتریان در نظر می‌گیرد. اگر قصد خرید از تراندیول را دارید می‌توانید اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید و به راحتی به اجناس مختلف دسترسی داشته باشید و اطلاعات مربوط به تخفیفات را به‌موقع مشاهده کنید.

مورهیپو Morhipo

به نظر باید سابقۀ ۱۱ ساله در زمینۀ فروشگاه اینترنتی تجربه خوبی را به‌همراه داشته باشد. مورهیپو حدود ۱۱ سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه با تخفیف‌های ۹۰ درصدی همیشه توانسته مشتریان خود را شگفت زده کند. مورهیپو برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید لباس از ترکیه را دارند سایت مناسبی است. علاوه بر آن قابلیت نصب اپلیکیشن این وب سایت به شما کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید.

ایکیا Ikea

تازه عروس هستید یا دوست دارید با خرید از ایکیا حال و هوای خانه‌تان را عوض کنید؟ به هر حال ایکیا یکی از بهترین فروشگاه‌ها در ترکیه است که با تنوع محصولات بالا و به‌روز دکوراسیون منزلتان را دگرگون می‌کند. خرید از ایکیا ترکیه ممکن است برای برخی غیرقابل انجام باشد؛ اما زیاد سخت نگیرید. وب سایت‌هایی مانند جمبوجت هر محصولی که مورد علاقه شما است را خریداری می‌کند و درب منزل تحویل می‌دهد. تنها موضوعی که می‌تواند ذهن شما را درگیر کند انتخاب آیتم‌های مناسب با در نظر گرفتن دکوراسیون خانه است.

آدیداس Adidas

خرید از آدیداس بزرگ وکوچک، مرد و زن نمی‌شناسد همۀ ما علاقه داریم تا پوشاک ورزشی و اسپرت خود را از آدیداس خریداری کنیم. اما مدتی است که مسائلی مثل بسته بودن مرزها یا اعمال شدیدتر تحریم‌ها سبب شده تا از آخرین کلکسیون برند آدیداس دور بمانیم. جای نگرانی نیست چون شما به آسانی می‌توانید محصولات مختلف آدیداس را با خرید مستقیم از ترکیه به کمد لباستان اضافه کنید. استفاده از محصولات برند آدیداس به داشتن استایل روزمرۀ فوق‌العاده کمک می‌کند، از آن غافل نشوید.

زارا Zara

اگر شما هم علاقه‌مند به پیج‌های مد و فشن در اینستاگرام هستید، احتمالاً از محبوبیت بالای محصولات زارا خبر دارید. زارا در طول چند سال اخیر با طراحی و تولید انواع پوشاک زنانه و اکسسوری‌های مختلف توانسته خانم‌های شیکپوش را به خود علاقه‌مند کند. خرید از زارا ترکیه امکانی است که وب سایت‌های معتبر و قابل اعتماد در این شرایط را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تنها به کمک چند کلیک ساده در مدت زمان کوتاه بستۀ بزرگ و هیجان انگیزی را از ترکیه را تحویل بگیرید. به این ترتیب شما می‌توانید آخرین ترندهای روز دنیا را تعقیب کنید و با استفاده از آن‌ها همه را انگشت به دهان بگذارید.
شما به راحتی در یک دقیقه می توانید لینک محصول مورد نظر خود را در سایتهای ذیل کپی کرده و در بخش ” ثبت سفارش” جمبوجت قرار دهید و تنها در یک دقیقه سفارش با کد رهگیری دریافت کنید.

منگو Mango

تحریم‌ها و از طرفی بالا رفتن قیمت ارز سبب شد شعبه‌های برند‌های مختلف در ایران فعالیت کمتری داشته باشند یا به فعالیت خود پایان دهند. همین چند سال قبل بود که برند منگو شعبات زیادی در شهرهای مختلف داشت اما امروزه تعداد شعبه‌های اصلی و واقعی آن در داخل ایران بسیار انگشت‌شمار است. با خرید از منگو ترکیه دیگر لازم نیست جنس‌های کلکسیون‌های قدیمی را خریداری و قیمت بیشتری بابت آن‌ها پرداخت کنید. جمبوجت این امکان را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد تا با نرخ ارز مقرون به صرفه خریدهای خود را انجام دهند و در کوتاهترین زمان ممکن آن‌ها را درب منزل یا آدرس دلخواه خود تحویل بگیرند.

ماوی Mavi

  دلتان هوس خرید شلواری جین با کیفیت و خوش دوخت کرده است؟ تمام افرادی که حداقل یکبار تجربه خرید از برند ماوی را داشته‌اند کمتر از شلوار و محصولات جین برندهای دیگر خوششان می‌آید. در واقع مواد اولیۀ مرغوب به‌کار گرفته شده در تولید محصولات این برند سبب می‌شود تا ماندگاری مناسب و تنخور زیبایی داشته باشند. خرید از ماوی ترکیه سخت نیست. کافی است وارد وبسایت این برند شوید و با بررسی چارت سایز موجود در آن سایز مناسب خود را برای محصول مورد نظر انتخاب کنید.

هپسی بورادا Hepsiburada

تصور کنید بیش از 12.7 میلیون محصول در یک مجموعه وجود باشد و شما تصمیم به خرید یک آیتم را داشته باشید. پس بدون شک احتمال اینکه محصول مورد نظر خود را پیدا نکنید، بسیار کم است. به همین دلیل افراد زیادی وب سایت هپسی بورادا را برای خرید انتخاب می‌کنند تا دسترسی مناسبی به محصولات مورد نیاز خود داشته باشند. همچنین این فروشگاه در سال ۲۰۱۳ توانسته لقب بهترین سایت خرید آنلاین در ترکیه را به‌دست آورد. از طرفی این موضوع به جلب بیشتر اعتماد مشتریان هم کمک کرده است. البته مشتریان ایرانی این سایت هم می‌توانند به کمک واسطه‌های موجود خرید خود را انجام دهند.

کیتاپیوردو Dstore&R

  با زبان ترکی استانبولی آشنا هستید و می‌توانید کتاب‌های آن را بخوانید؟ اگر این همه خوش شانس هستید که توانسته‌اید یک زبان جدید را یاد بگیرید بهتر است کتاب‌های کلاسیک یا جدید آن را تهیه کنید. مطمئن باشید هیچ چیزی به اندازۀ خرید کتاب‌های نسخه اصلی لذت بخش نخواهد بود. این فروشگاه تنوع وسیعی از انواع کتاب‌های تجاری، فلسفی، کودک و … را ارائه می‌دهد تا نیازهای مشتریان خود را پوشش دهد. البته فروش لوازم الکترونیکی و کمپین‌های تخفیف متعدد آن بخش دیگری از جذابیت فروشگاه اینترنتی کیتاپیوردو است.
شما به راحتی در یک دقیقه می توانید لینک محصول مورد نظر خود را در سایتهای ذیل کپی کرده و در بخش ” ثبت سفارشجمبوجت قرار دهید و تنها در یک دقیقه سفارش با کد رهگیری دریافت کنید.

سخن پایانی

متأسفانه در سال‌های اخیر برخی از وب سایت‌ها یا پیج‌های اینستاگرامی با بدقولی و محاسبه نرخ ارز بالا جهت خرید از ترکیه تجربه نامناسبی را در ذهن مشتریان خود به ثبت رسانده‌اند. اما وبسایت جمبوجت با قیمت مناسب و تحویل به موقع سفارشات خرید از سایتهای ترکیه این شرایط را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند تا تجربۀ مناسبی از خرید لذت بخش را در ذهن خود ثبت کنند. همچنین به کمک این وبسایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت قانونی و مستقیم درب منزل دریافت نمایید. با خرید از طریق این مجموعه امکان رهگیری لحظه‌ای محصول نیز وجود دارد.  

بی شک سایت ترندیول با فاصله زیاد بهترین سایت خرید از ترکیه است، شما می توانید لینک کالا را در جمبوجت قرار دهید و ما هزینه خرید و تحویل تا درب منزل آن را برای شما حساب کرده و در صورت موافقت جمبوجت در سریع ترین و امن ترین روش ممکن آن را درب منزل شما تحویل می دهد.

بله فقط کافی است عکس یا لینک خرید از سایت زارا ترکیه را در بخش ثبت سفارش جمبوجت وارد کنید و پس از دریافت پیامک هزینه و پرداخت آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

جمبوجت می تواند کلیه خرید های شما شامل لوازم شخصی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی از برند های معروف ترکی نظیر ایکیا، ترندیول ، زارا و … خرید و درب منزل شما در سراسر کشور تحویل نماید.

اشتراک گذاری در :
نظرات کاربران