• خرید از ترندیول

خرید از ترندیول

امن ترین و بهترین خرید از ترندیول را با جمبوجت تجربه کنید.

برای خرید ازترندیول ، هر لحظه اقدام کنید میتوانید در چند ثانیه هزینه حدودی سفارش خودتان را دریافت کنید.

سرویس های ویژه ما باعث میشه شما بتوانید حتا خرید های خودتان را از چین بین سه الی هفت روز درب منزل تحویل بگیرید!

مدیرعامل شرکت ترندیول ترکیه

آشنایی با ترندیول Trendyol

در این پاراگراف به این سؤال که ترندیول چیست پاسخ می­دهیم. کشور ترکیه سال­های زیادی است که در حوزه پوشاک مشغول فعالیت است. همه ما ایرانی­ها از کیفیت پوشاک ترک خبر داریم و دیگر کشور­ها نیز مثل ایران این موضوع را درک کرده­اند. در اصل نسبت کیفیت به قیمت محصولات ترکی چیزی است که برای ما و دیگران مزیت محسوب می­شود. در این بین یک فروشگاه آنلاین پوشاک به نام ترندیول راه را برای خرید اجناس ترکی راحت­تر کرده است. شما به کمک خرید از ترندیول دیگر نگران اصل و فیک بودن لباس خود نخواهید بود چراکه محصولتان را از یک فروشگاه معتبر ترکیه­ای خریداری کرده ­اید.

با مراجعه به سایت trendyol.com می­توانید بخش­های مختلف این فروشگاه را مورد ارزیابی خود قرار دهید. از دسته­بندی بالای وبسایت می­توانید محصولات مختلف را از هم تفکیک کنید تا برای خرید دسترسی راحت­تری داشته باشید. دسته­بندی بالایی وبسایت به دو دسته اصلی زنانه و مردانه تقسیم شده و هر یک از بخش­ها محصولات مخصوص به خود را دارند. برای مثال در بخش زنانه انواع لباس­ها دسته­بندی شده­اند و حتی لباس ورزشی نیز برای خرید قابل دسترسی است و همچنین بخشی در سایت تعبیه شده که شما به وسیله آن می­توانید برند­های مختلف را از یکدیگر تفکیک کنید و تنها محصولات مربوط به یک برند خاص را ببینید.

 

دلیل محبوبیت ترندیول

Demet mutlu ترندیول را در سال 2009 تاسیس کرد و با برند­های محدودی شروع به کار کرد اما امروز به محبوبیتی رسیده که برند­های مطرح زیادی مثل دیفکتو، ال سی وایکیکی، ونس، کوتون، پوما، آدیداس، سیتیزن، زارا، منگو و دیگر برند­ها با این فروشگاه همکاری مشترک دارند. همچنین در سال 2018 شرکت چینی علی بابا مبلغ زیادی در این وبسایت سرمایه­گذاری کرده که البته از جزییات آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست. در مجموع انگار سیاست­های این شرکت و درگیر حاشیه نشدن آن باعث محبوبیتش شده است. برای مثال این فروشگاه به جای استفاده از مدل­های خوش­اندام از مدل­هایی با اندام واقعی و نرمال استفاده می­کند.

دفتر مرکزی خرید از ترندیول ترکیه

چگونه از ترندیول خرید کنیم؟

نحوه خرید از ترندیول را در اینجا توضیح خواهیم داد. برای خرید باید ابتدا وارد وبسایت این مجموعه شوید و سپس ثبت نام کنید. عملیات ثبت نام در آن بسیار ساده طراحی شده و شما با یک ایمیل می­توانید کار را به اتمام برسانید. سپس می توانید به راحتی لینک کالای مورد نظر خودتان را پیدا کنید، آن را کپی کنید و در بخش ثبت سفارش جمبوجت قرار دهید.

به همین راحتی درب منزل در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت می کنید.

برای خرید از ترندویل اپلیکیشن آن نیز در دسترس شماست. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی.او.اس موجود بوده و برای دانلود آن کافیست به فروشگاه­های گوگل پلی و اپل استور سری بزنید. رابط کاربری این اپ نیز بسیار خوب طراحی شده و برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود دشواری خاصی نخواهید داشت. همچنین اگر حساب بانکی بین­المللی داشته باشید می­توانید خرید خود را از داخل همین اپ نهایی کنید و نیازی به مراجعه به سایت نیست.

امتیازدهی و تبادل نظر

مشاهده دقیق نظرات دیگران و تبادل نظر های دریافت شده یا اصطلاحا فیدبک های خرید از ترندیول همیشه در دسترس است تا مشتریان دید آگاهانه تری نسبت به خرید خود داشته باشد.

حمل سریع از ترکیه به ایران

جمبوجت اولین و تنها بستر بین المللی است که امکان خرید سریع از ترندیول ترکیه و دریافت آن از طریق سامانه یکپارچه رهگیری فراهم می کند قطعا خرید شما لذت خواهد داشت.

خرید از ترکیه با جمبوجت دات کام

خرید از ترندیول در ایران!

اگر برای خرید از ترندیول حساب جهانی ندارید اصلا نگران نباشید. جمبوجت در خدمت شماست تا خریدتان را با کمترین هزینه نهایی کنید. برای خرید از طریق جمبوجت کافیست لینک محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ترندیول کپی و در قسمت ثبت سفارش جمبوجت وارد کنید. حالا با پرداخت آنلاین می­توانید محصول خود را بخرید و منتظر رسیدنش بمانید. تا رسیدن محصول به دست شما جمبوجت مراحل ارسال از طریق پیامک را به شما خواهد رساند. اگرچه که محصول سریع­تر از آنچه که فکر می­کنید می‌رسد.

جمبوجت یک شرکت ایرانی-چینی است که از طریق همکاری با شرکت فانگ اند اف چانگژو این سرویس را برای ایرانیان راه­اندازی کرده است. فعالیت این شرکت از سال 1400 آغاز شده و محصولات خریداری شده از آن 14 روزه به دست شما خواهد رسید. ایرانی­ها به دلیل تحریم امکان خرید مستقیم بسیاری از محصولات را ندارند حالا به کمک این استارتاپ پیچیده می­توانید به شکل واسطه­ای از شرکت­های تحریمی خرید کنند. این شرکت برای تحویل­ هرچه سریع­تر کالای شما با دیجی­کالا همکاری گسترده­ای آغاز کرده تا مرسوله در سریع­ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

سخن آخر

خرید از ترندیول با جمبوجت کاری ساده و دقیقا مثل خرید اینترنتی از داخل کشور است. فروشگاه ترندیول یک فروشگاه معتبر ترکی در زمینه فروش پوشاک مردانه و زنانه بوده که محصولاتش به واسطه همکاری با برند­های معتبر جهانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما نیز اگر علاقه­مند به خرید محصولات این فروشگاه هستید اما به دلیل نداشتن حساب بین­المللی امکانش را ندارید، از طریق جمبوجت سفارش خود را ثبت کنید و به سرعت جت آن را تحویل بگیرید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

بهترین سایت خرید از ترندیول چیست؟

بهترین سایت قطعا جمبوجت است، جمبوجت با داشتن دفتر مستقر در آنکارا و استانبول سریع ترین و قانونی ترین روش خرید و حمل را دارد.

نحوه خرید از ترندیول در سایت شما چگونه است؟

به راحتی ابتدا به سایت ترندیول دات کام می روید سپس لینک محصول مورد نظر خود را کپی می کنید و با مراجعه به جمبوجت و فشردن دکمه ثبت سفارش مراحل سفارش گذاری را به آسانی طی می کنید.